Servicemedewerker – start deel 2 : een 1,5 jaar lange investering in de professionaliteit van de sportprofessionals in Rudersdal

Servicemedewerker – start deel 2 : een 1,5 jaar lange investering in de professionaliteit van de sportprofessionals in Rudersdal

Vandaag (6 september) zijn wij gestart met een anderhalf jaar durend traject met als doel de professionaliteit van de sportprofessionals in Rudersdal naar een nog hoger niveau te tillen. In deel 2 start de focus op het creëren van customer en company value.

In deel 2 komen verder aan de orde:

  • Versterken professionele cultuur aan de hand van de gedragen visie en missie;
  • Creëren van individuele en TEAM-reflectie, verbeteren lerend vermogen van de organisatie;
  • Het slaan van een brug tussen het individu, het team, de beroepskwalificaties en competenties;
  • Gebruik maken van positieve psychologie;
  • De belevingseconomie op de werkvloer;
  • Het bijhouden en blijvend versterken van hogere prestaties.

 

Het programma is op maat gemaakt voor de organisatie en via een integrale samenwerking werkt de hele organisatie toe naar een hoger niveau.

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt.